.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
با توجه به نزدیک بودن نتایج شمارش آرا در این حوزه انتخابیه بین نفر اول و دوم، شمارش آرا در این حوزه در دستور کار قرار گرفت و پس از شمارش مجدد .... نتیجۀ انتخابات مجلس دوازدهم در این حوزه تغییر کرد
با توجه به نزدیک بودن نتایج شمارش آرا در این حوزه انتخابیه بین نفر اول و دوم، شمارش آرا در این حوزه در دستور کار قرار گرفت و پس از شمارش مجدد ....(ادامه)
دبیر شورای عالی نظام پزشکی، از تاخیر سازمان تأمین‌اجتماعی در پرداخت مطالبات مؤسسات و مراکز درمانی طرف قرارداد، گلایه کرد. احتمال قطع همکاری مراکز درمانی طرف قرارداد تأمین اجتماعی
دبیر شورای عالی نظام پزشکی، از تاخیر سازمان تأمین‌اجتماعی در پرداخت مطالبات مؤسسات و مراکز درمانی طرف قرارداد، گلایه کرد.(ادامه)
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در مازندران
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد.(ادامه)
نتانیاهو از این جنگ پیروز خارج نخواهد شد
(ادامه)
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایطی که برای این باشگاه رقم خورده است به انتقاد از عملکرد برخی مدیران پرداخت و گفت: امیدوارم سرپرست جدید وزارت ورزش نگاه عادلانه ای داشته باشد. مدیرانی که استقلال را نابود کردند
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایطی که برای این باشگاه رقم خورده است به انتقاد از عملکرد برخی مدیران پرداخت و گفت: امیدوارم سرپرست جدید وزارت ورزش نگاه عادلانه ای داشته باشد.(ادامه)
شمال نیوز : ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در چهارمین سال فعالیتشان مشخص شد. ترکیب جدید کمیسیون‌های مجلس مشخص شد/ بازگشت عزت الله اکبری به ریاست کمیسیون صنایع و معادن / کمال علیپور نایب رئیس اول کمیسیون عمران شد
شمال نیوز : ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در چهارمین سال فعالیتشان مشخص شد.(ادامه)
من از استاندار محترم مازندران به عنوان کوچکترین فرزند این خاندان شهدا خواهانم ، دیگر بیش از این ادامه مسئولیت این آقا در فرمانداری به صلاح نیست.

لزوم برکناری فوری فرماندار / ادامه فعالیت وی به صلاح این شهرستان نیست/ فرزند شهید، سپر بلای مسئول شد
من از استاندار محترم مازندران به عنوان کوچکترین فرزند این خاندان شهدا خواهانم ، دیگر بیش از این ادامه مسئولیت این آقا در فرمانداری به صلاح نیست. (ادامه)
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد. این نمایندگان اعلام کردند خودروی خارج از نوبت نگرفته‌اند+ لیست 229 نفره
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد.(ادامه)
 پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. 100 نکته از دربی به بهانه دربی 100
پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. (ادامه)
با جانشین فتح‌الله‌زاده در استقلال آشنا شوید! با جانشین فتح‌الله‌زاده در استقلال آشنا شوید!
با جانشین فتح‌الله‌زاده در استقلال آشنا شوید!(ادامه)
پنالتی استقلال مقابل گل‌گهر درست بود؟ + عکس
استقلال در بازی با گل گهر موفق شد در دقایق پایانی بازی باخته را با برد عوض کند. گل دوم که با ضربه پنالتی به ثمر رسید حرف و حدیث های زیادی را به همراه داشت. با هم نظر چند کارشناس را در این مورد می خوانیم؛(ادامه)
۲۴ تکواندوکار مازندرانی به مرحله دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی راه یافتند. ۲۴ تکواندوکار مازندرانی در مرحله دوم انتخابی تیم ملی
۲۴ تکواندوکار مازندرانی به مرحله دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی راه یافتند.(ادامه)
دو مدال برای مازندران در تکواندو ارتش‌های جهان
سهم مردان مازندران در ارتش‌های جهان ۲ مدال طلا در پومسه و یک برنز در کیوروگی حاصل شد.(ادامه)
شانزدهمین یادواره سرداران و ۸۰۰ شهید بهشهر با محوریت شهید آیت‌الله هاشمی‌نژاد و هشتمین سالگرد ارتحال آیت‌الله جباری امام جمعه پیشین بهشهر برگزار می‌شود. یادواره سرداران و ۸۰۰ شهید بهشهر برگزار می‌شود
شانزدهمین یادواره سرداران و ۸۰۰ شهید بهشهر با محوریت شهید آیت‌الله هاشمی‌نژاد و هشتمین سالگرد ارتحال آیت‌الله جباری امام جمعه پیشین بهشهر برگزار می‌شود. (ادامه)
ارکان اجرایی فدراسیون ورزش‌های همگانی، در اعتراض به تصمیمات اخیر وزارت ورزش و جوانان از مسئولیت‌های خود استعفا دادند. استعفای دسته جمعی مسئولان فدراسیون ورزش های همگانی
ارکان اجرایی فدراسیون ورزش‌های همگانی، در اعتراض به تصمیمات اخیر وزارت ورزش و جوانان از مسئولیت‌های خود استعفا دادند.(ادامه)
ترخیص دختر قایقران حادثه دیده در بابلسر+ عکس
دختر قایقرانی که هنگام تمرین به دلیل برخورد یک قایق موتوری مصدوم شده بود با حال مساعد از بیمارستان ترخیص شد.(ادامه)
برخورد قایق موتوری با دختر ورزشکار/ بابلسر
برخورد قایق موتوری با دختر نوجوان بابلسری که در حال تمرین قایقرانی در بابلرود بود او را مصدوم و روانه بیمارستان کرد.(ادامه)
زمان بازگشت ساپینتو مشخص شد
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال تهران که بعد از امضای قرارداد با این تیم به کشورش سفر کرده بود به احتمال زیاد اواسط هفته آینده در تهران خواهد بود.(ادامه)

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن مشروعی‌فر با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سمت فرمانده سپاه حفاظت، ولی امر (عج) منصوب شد. سردار مشروعی‌فر فرمانده سپاه، ولی امر (عج) شد
سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن مشروعی‌فر با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سمت فرمانده سپاه حفاظت، ولی امر (عج) منصوب شد.(ادامه)
ترکیب هیات رئیسه کمیسیون‌های مجلس یازدهم در سال سوم
ترکیب هیات رییسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در سومین سال فعالیتشان مشخص شد.(ادامه)
انتخابات اعضای هیات‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم به جز 2 کمیسیون حقوقی ـ قضایی و اصل 90 به اتمام رسید.

اسامی اعضای هیات‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس در سال سوم
انتخابات اعضای هیات‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم به جز 2 کمیسیون حقوقی ـ قضایی و اصل 90 به اتمام رسید. (ادامه)
شمال نیوز: اعضای هیئت رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس در سال سوم در حالی مشخص شدند که از نمایندگان مازندران ، کمال علیپور نماینده قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ توانست در جایگاه مهم و کلیدی نایب رئیسی اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد .





ترکیب هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس مشخص شد / کمال علیپور نایب رئیس اول کمیسیون عمران شد + اسامی و تصاویر
شمال نیوز: اعضای هیئت رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس در سال سوم در حالی مشخص شدند که از نمایندگان مازندران ، کمال علیپور نماینده قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ توانست در جایگاه مهم و کلیدی نایب رئیسی اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد . (ادامه)
رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران ماند
محمدرضا رضایی کوچی برای سومین سال پیاپی در دوره یازدهم مجلس به عنوان رییس کمیسیون عمران مجلس انتخاب شد. (ادامه)
جزئیات مراسم ۱۴ و ۱۵ خردادماه در شهرهای مازندران
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، از برگزاری مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ در شهرهای استان مازندران خبر داد. (ادامه)
واکنش فدراسیون فوتبال به استعفای محمدی
سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال به استعفای محمد محمدی از تیم امید واکنش نشان داد.(ادامه)
توقف رایکا در روز بدشانسی مهاجمان
رایکا بابل در هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل استقلال ملاثانی در خانه متوقف شد.(ادامه)
ضرورت حضور یک بازی‌ساز در استقلال
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت باید یک بازیکن بازی‌ساز به جمع خود اضافه کنند.(ادامه)
کارشناسی داوری هوادار - استقلال با پنج صحنه
دیدار استقلال و هوادار چند صحنه جنجالی و مشکوک داوری به همراه داشت. (ادامه)
برگزاری همایش ملی آیت الله کوهستانی در اردیبهشت سال آینده
نماینده ولی فقیه در مازندران از برگزاری همایش ملی آیت الله کوهستانی در نیمه دوم اردیبهشت سال آینده خبر داد.(ادامه)
ائمه جمعه محور وحدت هستند
نماینده شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در مازندران گفت: ائمه جمعه محور وحدت هستند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 17 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.